5 powodów, dla których Twoja restauracja potrzebuje mPOS?

Ludzie są podekscytowani technologią mobilną w restauracjach. Rozwiązania mobilne zwiększają wydajność, generują wyższą sprzedaż i zapewniają restauracji nowoczesny charakter. Zalety technologii mobilnej są dziś niezaprzeczalne. Ale nie wszystkie mobilne systemy POS są sobie równe. Warto wybrać odpowiedni system kierując się rodzajem prowadzonej działalności. Przedstawiamy zalety systemu mPOS dla restauracji:

Niskie koszty uruchomienia
Dzięki opartemu na chmurze mobilnemu systemowi POS koszty początkowe są znacznie niższe, niż koszty związane z mobilnym POS. Omija nas konieczność zakupu droższych komputerów, stacji roboczych i serwerów. iPad lub iPhon doskonale spełnią swoje zadanie oczywiście pod warunkiem dostępu do sieci Wi-Fi. Jedyne rzeczy, które zajmują przestrzeń to drukarki, sprzęt płatniczy i router Wi-Fi ukryty na zapleczu naszej restauracji.

Usługa z dowolnego miejsca w restauracji
Kelnerzy mają zawsze przy sobie urządzenia przenośne, co oznacza, że zamówienia można składać bezpośrednio na urządzeniu mobilnym. Zmniejsza się ryzyko zagubienia lub zapomnienia zamówień. Dobry mobilny system POS oparty na chmurze będzie również zapewniał kopie zapasowe w przypadku, gdy pojawi się problem z dostępem do Internetu. Mogą zdarzyć się przecież awarie routerów lub całej sieci. 

Usprawnienie płatności
Zamówienia wysyłane za pośrednictwem systemów POS opartych na chmurze można skonfigurować tak, aby drukowały się na wcześniej wyznaczonych drukarkach. Co to znaczy? Wysyłamy zamówienie bezpośrednio do szefa kuchni, kucharza liniowego, stacji chłodniczej, stacji gorącej żywności, stacji sałatkowej, stacji deserowej lub baru. Dzięki mobilnym systemom POS zwiększa się również efektywność płatności. 

Szybka i łatwa aktualizacja menu
Restauracje często potrzebują łatwego i szybkiego sposobu na zmianę menu w zależności od sezonu. Mobilny punkt sprzedaży oparty na chmurze sprawia, że zmiana menu jest niezwykle prosta. Menedżerowie mogą uzyskać dostęp do menu z Internetu. Dzięki odpowiednim poświadczeniom logowania i połączeniu z Internetem mogą zmieniać informacje w menu w dowolnym miejscu i czasie - pracując w domu, podczas podróży, odwiedzając dostawców lub uczestnicząc w zagranicznych wydarzeniach.

Doskonała obsługa klienta
Jakość obsługi klienta różni się w zależności od kultury, kraju, a nawet danego zakładu, jednak istnieją pewne podstawowe wyznaczniki dobrej obsługi. Dla gości z alergiami lub ograniczeniami żywnościowymi ważne jest, gdzie i jak przygotowywano jedzenie. Posiadanie tych informacji pozwala kelnerom natychmiast i dokładnie odpowiadać na wszelkie pytania dotyczące potraw. Wiele opartych na chmurze systemów POS pozwala tworzyć profile klientów wraz z zakładkami i historiami ich zamówień. Pracownicy mogą zaoferować klientom ich ulubione dania lub drinki.
Zobacz również