Mobilna bramka płatności - standardowa, czy dedykowana?

Istnieją dwa typy bramek płatności. Jedne są standardowe, czyli przygotowane przez operatora, zaś drugie - indywidualne, dedykowane. Choć większość m-sklepów dobrze wyświetla się na urządzeniach mobilnych, nie mają one responsywnych bramek, co powoduje dyskomfort w trakcie płatności. Dziś dowiecie się, dlatego warto inwestować w takie aplikacje i ile możecie dzięki nim zyskać.

Wielkość sklepu ma znaczenie

Jeśli prowadzisz niewielki sklep, to nie będziesz potrzebował dedykowanej bramki płatności, ponieważ operator szybkich przelewów online (na przykład firma Dotpay) zapewni Ci skrypt standardowy. Bramki dedykowane powinny być obiektem zainteresowania hurtowni i sklepów, które mają asortyment liczony w dziesiątkach tysięcy sztuk. Jeśli prowadzisz sklep wielobranżowy z wieloma kategoriami - dedykowana bramka będzie podstawą, ponieważ operator nie będzie w stanie dedykować swojego oprogramowania Twojemu sklepowi.

Ile kosztuje mobilna bramka płatności?

Skrypty internetowe nie są przesadnie drogie, ale jeśli chodzi o operacje finansowe - mogą kosztować nawet kilkaset złotych. W przypadku dużych sklepów nie będzie to wielki wydatek, bo zwróci się w postaci większych obrotów już na kilka tygodni po wdrożeniu mobilnych bramek. Szacuje się, że oprogramowanie warte 2000 złotych netto zwraca się po 60 dniach od inwestycji.

Dbaj o klienta

Umożliwiając swojemu klientowi bezproblemową płatność z poziomu smartfona może poskutkować sprzedaniem większej liczby produktów. Sklepy, który już wdrożyły mobilne bramki płatności bardzo chwalą te skrypty z uwagi na pełen indywidualizm. Jako, że z dnia na dzień przybywa programistów środowiska Android - warto zainteresować się dedykowanymi bramkami płatności.

 

 

Zobacz również