Trendy w E-biznesie

M-zakupy, czyli maksymalizacja zysków

Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się jak długo korzystacie z urządzeń mobilnych, to krótko odpowiadamy - około 40% czasu. Z raportu przygotowanego przez magazyn mShopper (wydanie z sierpnia 2015 roku) wynika, że blisko 40% ruchu w sieci...

Mobilna bramka płatności - standardowa, czy dedykowana?

Istnieją dwa typy bramek płatności. Jedne są standardowe, czyli przygotowane przez operatora, zaś drugie - indywidualne, dedykowane. Choć większość m-sklepów dobrze wyświetla się na urządzeniach mobilnych, nie mają one responsywnych...

Jak zwiększyć zasięg e-sklepu? 3 proste triki!

W środowisku sklepów internetowych panuje największa rywalizacja o klientów. Trudno ją nawet porównywać do sklepów stacjonarnych, które uzależnione są od swojego regionu oraz poziomu zarobków. W Internecie mamy do czynienia tylko z...